Locke & Key

  • 7.9
  • 433 281
Gdy ojciec trójki rodzeństwa zostaje zabity, dzieci przeprowadzają się z matką do jego rodzinnego domu pełnego kluczy otwierających drzwi do mrocznych tajemnic.

Ostatnie 13 komentarzy

  • olciakk 13 minut temu

    Dobra robota, więcej seriali i będzie idealnie

  • maks023 54 minut temu

    git, podoba mi się

  • ewa49 5 godzin temu

    najlepszy sezon tego serialu <3

  • mamanadii 12 godzin temu

    Wie ktos kiedy kolejny sezon?

  • 19Zuzia96 21 godzin temu

    Kinomaniak jest wart swojej ceny, potwierdzam :)

  • robak112 3 dni temu

    Mega wygodny jest ten serwis, oplacalo sie kupic premium

  • pablopablito 4 dni temu

    Ja tam czekam jeszcze na dom z papieru sezon 4 :D

  • martaeczka 5 dni temu

    takiego zakończenia sezonu sie nie spodziewałam? juz nie moge sie doczekac kolejnego sezonu ....

  • martynka2000 5 dni temu

    funkcjonalność serwisu oceniam 10/10, dzięki kinomaniak!

  • zuzia81 7 dni temu

    Teraz nic innego nie będę robić tylko siedzieć na kinomaniak haha

  • orzel123 9 dni temu

    nie sadzilem ze tak sie to skonczy XD

  • ogladamyyyy 10 dni temu

    Konto na kinomaniak jest warte każdej ceny :)

  • antecki02 13 dni temu

    serial sztos, serwis sztos. Polecam!