Czwarta władza

  • 7.0
  • 52 530
Dwoje wydawców dziennika "The Washington Post" staje na czele bezprecedensowego starcia amerykańskiej prasy z najwyższymi władzami, walcząc o prawo do ujawnienia szokujących tajemnic, przez cztery dekady ukrywanych przez amerykański rząd.

Ostatnie 13 komentarzy

  • fanfilmowy 16 minut temu

    najlepsza wyszukiwarka do filmów z jaka mialem do czynienia. super!

  • max1990 51 minut temu

    Chyba najlepiej wydane 3 dychy hehe

  • oporny 5 godzin temu

    Korzystam juz kilka miesięcy, zawsze jak ktos znajomy pyta to polecam! :)

  • dekacz 9 godzin temu

    duży wybór, to lubię!:)

  • atomowka 20 godzin temu

    Film mega, polecam gorąco ;)

  • supertenserwis 2 dni temu

    Ten serwis jest super! polecam każdemu!!

  • denon 4 dni temu

    wirus panuje, trzeba siedzieć w domu, dobrze że jest kinomaniak i Mozna bez problemu znaleźć wszystko

  • bartoszek 5 dni temu

    super film!!

  • andrzejkrasucki 6 dni temu

    Wszystko działa jak powinno, dzięki kinomaniak.cc!

  • piontek 7 dni temu

    Przydaloby sie więcej starszych filmów

  • piesnababy89 9 dni temu

    same nowości! czekam na dom z papieru cześć 4 !!!!

  • teeroo 10 dni temu

    TO JEST TO !

  • patern 14 dni temu

    Hahha, jeden z lepszych filmów który oglądałem :D